Data publikacji strony internetowej: 2021-09-06. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-06.
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-09-06. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dariusz Luboń, sekretariat@tychy.piw.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 323272625. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
-
Wejście do budynku zlokalizowane jest na parterze, ze schodami, brak pochylni, brak poręczy po obu stronach.
-
Strefa obsługi klientów znajduje się na parterze, do którego prowadzą schody wejściowe i dodatkowo schody wewnątrz budynku
-
Budynek Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tychach nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, występują bariery architektoniczne
-
Przed budynkiem jest wyznaczone i opisane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Parking przed budynkiem głównym jest ogólnodostępny, nie występują problemy z zaparkowaniem samochodu.
-
Nie ma przeciwwskazań do wstępu z psem asystującym
-
W urzędzie konieczne jest wcześniejsze umówienie się aby skorzystać z usługi zdalnego tłumacza języka migowego
Aplikacje mobilne
Powiatowy Inspektorat Weterynarii nie posiada aplikacji mobilnych.
Koordynator ds. dostępności
Dariusz Luboń
Tel.: 32 327-26-25
E-mail: sekretariat@tychy.piw.gov.pl